27 december 2007

Stockholms tripp..m mat på East, Ordning & reda prylar...

Idag drog vi till Sthlm (Mia, Utta jag och Robban) Mormor var barnvakt....
Vi började m lunch på East, min favorit restaurang..där blev det "Tom ka gai" soppan, lite besviken för det var så mycket kyckling..men god smak... fräsch och man fick en skål m ris till den...


Jag var ju bara tvungen att kika in på "Ordning & reda" har ju årets kalender därifrån, kompletterade m lite små saker till den...

Sen var det inte så mycket att kika på, rean är sen på NK, jag kollade Rizzo butikerna som har rea men jag vill ha ASH stövlar eller skor..ett favorit märke...

Så idag var det inte mycket bloggande..men jag lägger in dagens ord:

Skönheten kommer inifrån. Du blir vackrare om du är lycklig och tycker om dig själv//En härlig bok