28 december 2007

The body shops - Body butter...

Min favorit för extra torr hud nu på vintern, Cocoa, kakao bönan luktar milt o fräscht. Då ska man inte ha parfym till dessa de ska få lukta själva gillar de mildare dofterna....

Denna är min sommar favorit, Cocos..tänker på sol, bad o stränder..den blir jag pigg av...otroligt fukt givande o de här är ett strå vassare än alla kopior som efterliknas...
Denna Papaya fick jag som julklapp..lite roligt en doft som jag aldrig testat..men den valde Miriam åt mig. Hon ser mig som "Sommar" i färger..min "Bästa svägerska i världen" Tessan fick Olivdoften....också underbar..kul med dessa o variera..man tar inte så mycket. De är dryga...
Fast det tråkiga är att min Cocos säger Robban att han förknippar m sin Polare "Hagge" hans EPA traktor..när de åkte som tonåringar..hm (*fniss*)