24 november 2007

Stan m A idag...Mc Donalds, Lexington, BR leksaker...

Solen skiner idag och A ska med mig på stan... T är m Robban....
En fin dag m lite minus i luften.

Vi gör paus på Mc donalds, A fick en liten Cheese o morötter, o jag tog min favorit Big tasty...m Tropicana juice..så mysigt o titta på folk... "Apan papan" var med o fick också smaka...

Sen var det dags för lite leksaks koll, de älskar ju att få gå o kika. Han följde med o var inget
krävande...snäll som en liten ängel, Blixten mc queen var populär...



Skulle ragga Lexington julhjärtan till Anna men de var slut..alla gick åt igår, de var ju felmärkta troligen... 75 kr/st...skulle nog kostat det dubbla...jag hade ju tur o haffade 2 st...
Besviken som attan för att Daniel åkte ur, nu bojkottar jag Idol...min favorit är ju borta..orättvist//