23 november 2007

Lexington...


Idag shoppade jag äntligen Lexington kökshanddukar...har tjatat på min syster Anna som har en att jag vill ha hennes..så avis..tänkte tom. packa ner den ngn gång i min trunk när jag är där o hälsar på...
De håller tvätt efter tvätt o är så mjuka...en Röd/vit nu till jul o en klassisk Blå/vit... jag älskar vitt o blått hemma...blir lugn av de färgerna...
Sen köpte jag 2 stora hjärtan också julpynt, de ska hänga i sovrummet..där kommer jag köra Lexington...klassisk tidlöst..har ju shoppat på rea 2 stora julstrumpor som jag älskar alltså jag gav en sportstyver för dem mot vad de kostade...kommer bild sen när pyntet hämtats ner.... Mitt pynt kommer jag aldrig tröttna på det får hänga med sen i framtiden när det är dags för åldringsvården då ska det upp där *fniss*
Trevlig helg//