23 november 2007

Fredag igen...


Men vad veckorna susar iväg..alltså nästa helg är det advent. Då ska vi pynta så vi knappt kan bo kvar..då åker alla SIA tomtar fram, det är mycket pynt som jag samlat på mig under åren. Älskar ju förstås SIA, deras fina julpynt slår allt.... det kostar men jag gör fynd på rean efter jul...halva priset oftast...T o A ska få ha en egen liten julgran m sina Polarn & pyret julkulor i deras klassiska röd/vita ränder.... Adventskalendern åker fram, har en i trä från SIA m små fack som R o jag har haft till oss, vi har tagit varannan lucka. Han ojämna o jag jämna..små paket eller lotter det varierar. Jag blir som ett barn inför julen, det är den finaste tiden på året, ADVENT! Man väntar på julen..nedräkningen...tittar ut om man ser tomten m sina renar....Ska också se julkalendern på tv o höra radions m Teskedsgumman.... T o A får samsas om en kalender, vi får vara m vid lucköppningen.// Ha det gott alla min kära