9 oktober 2011

Underbara barn...tänk på att rå om dem rejält när du har dem....Säter imorgon...

 Imorgon bär det av till vackra SÄTER igen, träffa klassen och ha intressant föreläsning och få nya uppgifter.
Säter är en härlig idyll, Mia och jag åker alltid dit dagen innan! Unnar oss och bor på hotell Storgården i Skönvik, startar studiedagen med en god frukost. Amazing... Nu blir det byte i min barnvecka 1 dag, den får jag igen nästa vecka...

Tiden med barnen är PRIO 1, att när jag har dem är lite själv med dem. De måste få vara med bara mig! Nu har Johan åkt till sin mamma och pysslar om henne...Då har vi 3, maximalt mys...de får sova hos mig och vi läser sagor, pratar mycket om skolan vad som händer och om det varit ngt.

Jag vill ju veta vad som sker när jag inte är med...att se dem i skolan är såååå härligt både för mig och DEM! Se vad de gör och bara att dem vet att man sitter med på lektionen det lyser i deras ögon. STOLTA små underbara varelser som är det bästa som finns!
Tiden med barnen är viktig...den får vi aldrig tillbaka...