16 augusti 2010

Idag lämnar jag Ericsson för gott...24 år på Skolgången 17...

Känns lite overkligt, jag ska lämna Ericsson idag för alltid.. Ska "klappa" väggarna och skåpet och tacka för 24 år på Skolgången 17. Jag har varit på huvudfabriken hela tiden, otroligt...jag är tacksam...nu stängs den dörren och en ny har öppnats för mig...Psykiatri skötare... Ericsson är en SPÖKFABRIK nu, inget roligt att vara kvar... Ja nu har dagen kommit, jag ska dit till Skolgången 17 och lämna in min Ericsson legitimation, då får jag ett som är till omställningsprogrammet så vi kommer in där...På andra sidan gatan... där vår underbara Coach sitter...Framtidscentret... Jag känner mig så glad att få börja läsa till detta nya intressanta yrke, få en ny roll i livet, ta bort det gamla skalet... "Det bästa med framtiden är att den bara kommer till oss en dag i taget" Tack Ericsson för 24 år...