28 juli 2009

Morgonkoppen, en stor kaffe...

Godmorgon, har en stor balja kaffe och det är så tyst här...har enorm huvudvärk och näsblod i morse. Känner mig sliten...så snart stundar semestern och det är behövligt... Har inte bokat ngt speciellt det får bli som det blir...spontana beslut och tripper... Jag ska njuta av att vara ledig och ha det mysigt m kidsen när de är här...då kan ju R och jag byta lite hur vi vill nu när vi är lediga...TOPPEN Vad jag gillar att göra på min semester: resa till Öland eller fjällen, grilla, ut och äta, långpromenader, besöka roliga ställen som djurparker osv, vara ute i skogen helst då fjällmiljön, se fotboll AIK då givetvis, dricka vin och sitta ute och prata sent på kvällen m en gosig filt, ja vara uppe sent och ha sovmorgon...Det är semester för mig...