22 mars 2009

Ett hjärta av is...snö bus med kidsen...

Idag var vi ute och vårstädade på gården, T hittade en isbit som var precis som ett hjärta i formen...charmtrollet...de har varit så flitiga o sopat o röjt... "Vårat hjärta", sa T. Vi 3 har haft en kanon dag ute...vi var igång flera timmar o se deras energi o vilja att hjälpa till...grannarna kommer ofta ut och pratar m oss...de är väldigt förtjusta i T och A...
Idag lämnar jag dem till 17, tungt för nu blir det en vecka utan dem...som tur är så kommer Anna på Fredag...de ska inte vara hos mig på FM (8-11) det blev lite hattigt för dem o avbryta o sen iväg till dagis...men detta är det tuffaste att vara ifrån dem...känns som ett straff jag fått att se kidsen mindre fast jag vill vara med dem mer... Jag skaffade inte barn för att se dem varannan vecka...men man kan ju inte styra över detta...de vet att jag älskar dem över allt på denna jorden...det känner dem när vi är tillsammans...det gör att jag kan sova gott...