21 mars 2009

Frukost m A, vi planerar dagen!


Finns det något godare än frukosten...Kaffet är ju pricken över "i"...
A och jag sitter och små pratar och njuter av stunden. T sover hos Mia, detta gör jag för att de behöver delas ibland, då kommer A fram mer och blir så lugn...o T stortrivs hos Mia o Utta i deras Beverly Hills palats och får också lite lugn o ro...
T styr A så mycket o han blir vansinnig (läs nästa inlägg om pseudotvillingar)...
Idag blir det nog det traditionella Lördags fikat på stan, Wayne´s
Älskar deras sallader...och så mysigt att sitta där flera stycken och prata...
Nu kommer EM veckan som jag fasar för denna gången...Nu ska jag inte ta barnen på morgonen som vi gjort (8-11 sen lämnar jag på dagis) det blir så hattigt för dem o åka hit o dit. Det är jag som har svårt att vara utan dem...men ska träna o pyssla så jag kommer i andra tankar...
Nackdelen med separation o gemensam vårdnad är ju att det blir en superintensiv vecka m bara barnen...sen en vecka helt tom...jag gillar ju mer balansen och att man har avlösning och kan göra sina små sysslor...nu blir det jätte ego vecka och inget alls den andra veckan...Ha en fin morgon alla kära läsare!!!!