27 december 2008

Då var det slut med bocken...Halmbocken Gävle...

Natten till idag brann den upp...o jag som tog ner mitt julpynt igår också...men detta gör ju Gävle en plats på kartan men tyvärr jag gillar bocken i sin skepnad. Idag har vi ätit jullunch med Robban, jag o kidsen sen hade jag egentid en stund m syrran Cilla...båda vi älskar att sitta på Waynes och surra...utan barn och att bara vara... Pappa var till mig en stund nu på kvällen, vi var väldigt fnissiga och satt med mobilerna o sms.ade singlar som vi är... Imorgon kommer Mia och Utta hem,. T pratar om att sova där...men då säger A direkt "Jag sova mamma!" gosegrisarna...inatt kom de inte till mig o la sig båda två...men vilken harmoni att sova där alla 3 o vi har ju plats så det räcker...jag somnade om gott efter att jag hörde deras små andetag... Dagens ord: Skönheten kommer inifrån. Du blir vackrare om du är lycklig och tycker om dig själv//En härlig bok...men detta vet ju alla redan att en glad o snäll människa blir ju mycket vackrare än en som är sur och bitter...