16 juli 2008

Lexington o Söderhielmska gården...

Igår så var det en hel mysig dag...var först på stan m Cilla o lill Elsa...Vi var på Divas boning shoppade Lexington inredning 2 st stora trä fyrer i marin/vitt/rött...Lexingtons egna, 1500 kr fattigare men lycklig...passar min stil. Det går att göra kap där o de vet att jag tokgillar Lexington Vi åt lunch på Brända bocken, Tack Cilla för en toppen mysig stund Hem och slappa en stund, kl 18 mötte vi upp Johan och Linda utanför Söderhielmska, Lilla Vera va rmed och var så gosig o snäll hela kvällen. Vi åt och drack gott, sen stack Lina och jag över till Godislandet och köpte plockgodis. Gott till vin! Kvällen gick undan vi skildes åt runt 23 tiden, men fick Robban sin vilja igenom så hade vi spelat Buzz till gryningen, Gäsp!! Tack toppen Linda o Johan för en trivsam kväll tillsammans!!! Dagens ord: Det går enklare att öva upp vår självkänsla om vi städar irritation, rädslor, skuld och skam. Vad kan du göra för att bli fri från irritation idag?//En härlig bok...om jag är irriterad vilket jag inte är nu men när jag är det så vill jag prata om det direkt om det gäller något inom familjen...om det är känsligt så skriver jag av mig det, viktigt att få ur sig det i alla fall och alla gör väl olika... Kärlek & Kraft till er från mig!