18 mars 2013

Fram med Solögas bok, Djurens språk...Rådjur och Räv....

Djurens språk
 I morse på väg till jobbet kom 2 skuttande Rådjur i ett bostadområde, så fina...jag blev så glad att se dem och på vägen hem såg jag en död Räv ligga vid vägkanten, han var också fin och såg oförstörd ut.... Vi omges av tecken...nu blir det Solögas bok, Djurens språk....

Rådjur: Bejaka kärleken i ditt liv. Min gåva till dig är att få kärleken att växa. Rådjurens visdom är att se med kärlek på världen. För dig gäller det att begagna dig av deras synsätt och att stärka kärleken i ditt liv genom att ge kärlek till dig själv och till andra.

Räv: Ett kreativt sinne finner alltid en lösning. Min gåva till dig är att lita på dig själv. Räven hjälpte mig att inte tvivla på mig själv, min väg eller min gåva. Den visade mig att rävar klarar sig så bra just genom att de känner full tillit till sig själva och sina förmågor.